lovenails

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Majam - 24 oktober 2011 21:06

Förlåt för att vi inte har bloggat på såååå länge;) Men nu blir det ändring:) Men på den här veckan som har gått har vi ju målat en hel del naglar som jag tänkte lägga upp nu:) Såå bildbomb!<3  


 

Amanda och jag hade lite kul med mina tuschpennor på hennes graffiti ;D

 

Ellinor provade sina halloween-lösnaglar (sånna som man kan köpa på typ br) Dom satt ju inte på sådär jättebra om man säger så... ;)

 

Ellinor riktiga halloweenlösnaglar som hon gjorde själv:) Fast det är jag som har dom på mig, var tvungen att prova ;D (Jag har bara satt på dom med gummigutta :D )

Alltså lösnaglar av ellinor. Dom är gjorda med akryl :D

(Burken som står där   )  

 

Mina halloween-naglar :) Gjorde också lite akryl :) <3

    




  Ellinor hade tråkigt så hon gjorde fler lösnaglar... :)

  

Och jag gjorde mina naglar också :) (Haha fail det är redan avskavt på långfingret & pekfingret :D Men det har jag målat över nu   ) Puuuss   


//Maja     

Presentation

Hej & välkommen till våran blogg, den handlar om enkla tips till att fixa naglarna och lite till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards