lovenails

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Majam - 20 november 2011 17:20

Hejssan! Idag har jag varit på stan o köpt lite saker (mest till ellinor som fyller år nästa måndag :D) men jag köpte också ett typ whitener-nagellack:) Jag vet inte om jag har nämnt det men mina naglar missfärgades av ett gult nagellack i sommras:( Så dom blev ju såklart jättegula och fula (haha det rimmar!   ) Nu har dom växt ut till ungefär halva nageln. Därför har jag aldrig fransk mainky för att det är så fult på mina naglar. Så nu ska jag försöka fixa det med ett whitener-nagellack! :D Hoppas det funkar. Men jag kommer därför inte att måla mina naglar på typ 3 veckor kanske? Men jag kommer måla lösnaglar sålänge :D Iallafall här e lite bilder: 


Haha sorry för upp&ner-bild! Det här är nagellacket som ska göra naglarna vitare! :D  

Har markerat ungefär där det gula börjar/slutar eller vad man nu ska säga. Ganska fult va?

Jaja iallafall puss!


//Maja :D

Presentation

Hej & välkommen till våran blogg, den handlar om enkla tips till att fixa naglarna och lite till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards