lovenails

Alla inlägg under december 2011

Av Majam - 31 december 2011 14:37

Gjorde mina nyårsnaglar nyss :) Såhär ser dom ut ;)


 


Haha inte så snygga men enkla att göra! :)  + Att man ser mina fula naglar under :( Men dom gick snabbt att göra å det är ju bra eftersom jag inte har så mycket tid ;)

Hoppas ni får en bra nyårsafton!


//Maja :*

Av Majam - 31 december 2011 12:38

Heii!

Lägger upp en bild så här mitt på dan, blir en ny design som ska likna en cyckel;)

  

Kommer tutorial eller step by step snart på cyckeln men inte idag!:S

Kram Amanda!

Av Majam - 31 december 2011 10:54

Hej och gott nytt år(elller inte riktigt än men...)!

Iaf lägger upp bilder på en design som jag gjorde för länge sen...

     

Kommer lite mer uppdatering senare idag troja!;)


 

//Amanda

Av Majam - 29 december 2011 14:02

Hejhej! Igår målade Amanda sina naglar och vi tog lite bilder :) (såklart;))


           

Jättefina tycker jag (Maja) ! :) Hoppas alla har/får en bra dag! :)


//Maja och Amanda    

Av Majam - 28 december 2011 21:18

Hej hoppas alla har haft en bra jul! Jag tänkte visa lösnaglar som jag fick i julklapp:)


 

Fick en "ask" till också men den fick inte vara med på bild ;) Jag fick också genomskinliga lösnaglar (med bättre passfrom än dom andra). Men dom är väldigt ointressanta att kolla på när man inte har målat dom så... :)


Amanda och jag målar naglar nu så vi lägger in dom imorgon. Puss!


//Maja     

Av Majam - 27 december 2011 21:05

Man kan ju inte lägga ut bilder från mobilen :( målade mina naglar idag ,tog kort och fixade men kom ju på att datorn Fungerar inte ... Som vanligt men kan försöka fixa så jag kan lägga ut bild lite senare eller imorgon :) vi hörs ;) puss o kram //Ellinor <3

Av Majam - 26 december 2011 23:27

Kan inte sova så passar på att blogga lite ;) han inte måla naglarna idag (precis som jag trodde) men lovar att jag gör det imorgon :) hoppas alla andra kan sova. Kram och godnatt //Ellinor

Av Majam - 25 december 2011 22:29

Bloggar från mobilen en snabbis innan det är dags att sova:) idag har jag inte gjort så speciellt mycket;) men imorgon ska jag förmodligen måla mina naglar(om jag hinner) hoppas hoppas hoppas,har lite annat och stå i också blandannat åka ner en sväng på stan och kika lite på mellandagrean:D hoppas man kan fynda lite;) många sömniga kramar Ellinor <3

Presentation

Hej & välkommen till våran blogg, den handlar om enkla tips till att fixa naglarna och lite till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards