lovenails

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Majam - 25 december 2011 22:29

Bloggar från mobilen en snabbis innan det är dags att sova:) idag har jag inte gjort så speciellt mycket;) men imorgon ska jag förmodligen måla mina naglar(om jag hinner) hoppas hoppas hoppas,har lite annat och stå i också blandannat åka ner en sväng på stan och kika lite på mellandagrean:D hoppas man kan fynda lite;) många sömniga kramar Ellinor <3

<3

Av Majam - 25 december 2011 14:47

Hej och god jul!

Idag är det slapp dag för mig vilket innebär att bara...ja, slappa som sagt!

Har inte så mkt att skriva om just nu men lägger upp en bild på en av de fina klapparna som jag fått av mina underbara kompisar, älskar er!<3

 

Känner mig kke lite självgod när jag lägger upp en bild på denna julklapp...ni ser ju texten men det var den ända bilden på en julklapp som jag hade på datorn;)Julklappen är från ellinor och just nu vilar jag huvudet mot den(tack så mkt ellinor!)<3


Julhälsningar Amanda<33

Av Majam - 25 december 2011 14:41

God jul!

Sry att jag inte bloggat på ett tag men har inte haft tid ...<3som tur så har man ju en kompis som är duktig på att uppdatera bloggen(maja);)

Håller på me den liten tutorial till bloggen, men måste kolla en sak med maja innan jag lägger upp den...

Här kommer iaf en bild på en nageldesign som jag har på mig just nu:)

 

har målat med akrylfärger denna gång;)

Kram Amanda<3

Presentation

Hej & välkommen till våran blogg, den handlar om enkla tips till att fixa naglarna och lite till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards