lovenails

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Majam - 27 augusti 2011 18:59

Heej:D Jag gjorde om mina naglar idag:) Såhär blev det:


      

Asdålig bild som vanligt men...:) Jag blev rätt så nöjd:) Jag ska måla ellinors naglar om en stund oxå så jag lägger nog upp en bild på dom om ellinor vill:) Min syrra målade också sina naglar igår och jag har inget att göra så jag lägger upp en bild på dom också;)


 

Hehe långfingret och lillfingret blev lite kostiga med glittret men jag tycker dom e fina, hon är ju bara 10 år;) Okej jag har inget mer och skriva såååå hejdååå!

//Maja

Av Majam - 27 augusti 2011 09:55

Heiii:D Nu har jag (eller jag och min syrra) fått hem 2-way pennorna från Kina. Jag beställde 24 st därifrån för bara 72 kr på ebay!! Jag visa bilder på dom för dom flest vet inte vad 2-way pennor är:)


 

Okej här 24 st underbara 2-way pennor:) Ska bara säga ursäkta alla dåliga bilder, alla e tagna med mobilkamera;) 


 

Pennan har en liten pip så man lätt kan måla små saker med den:)


 

Den har också en smal pensel om man skruvar upp locket så man kan måla fina streck eller nåt sånt med:)


 

Aa så här ser den ut:) ååå jag e så hilma glad!!    

Sen så målade jag med dom lite igår också :D Det blev inte så bra men jag lägger upp en bild på det ändå medans jag ändå håller på:)


 

Haha jag vet, massor med kladd utanför men jag hade bara 40 min på mig att göra dom så det blev inte så bra;) Iallafall söta små regnbågar men jag ska göra om dom idag så jag lägger upp nya bilder ikväll förhoppningsvis;D Kraaaam


// Maja   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej & välkommen till våran blogg, den handlar om enkla tips till att fixa naglarna och lite till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards